RECENZIA : NU SKIN Lip Plumping Balm

Ahoj vítam ťa späť na mojom blogu pri ďalšej recenzii :) Dnes to bude recenzia na push up balzam od americkej značky NU SKIN, ktorý vám má bezbolestne zabezpečiť plné pery do 10 minút a efekt ma vydržať 2-3 hodiny. Ja som ho testovala už dlhšiu dobu a tak som zistila či splní to čo sľubuje a aké sú jeho výhody a nevýhody.

 Čo sa týka produktu a balenia tak balenie je klasické a minimalistické ako má väčšina balzamov alebo rúžov na pery. Výhoda je, že balzam je na perách bezfarebný a neuveriteľne hydratačný, takže pred nanesením nemusíte používať peeling na pery a aj tak budú krásne a bez „šupiniek“.

U mňa nastal efekt zväčšenia pier asi do 3 minút. Počas tejto doby vás pery mierne pália, ale je to viac príjemný ako nepríjemný pocit. Push up efekt mi vydržal vždy približne 2 hodiny od nanesenia. Čo je však super, je že ak idete na nejakú udalosť, stačí si ho pribaliť so sebou a kedykoľvek si ho môžete aplikovať znovu a tak môžete mať krásne plné pery aj celý deň.

 Výrobca tiež uvádza, že ho môžete kombinovať  s iným rúžom, ktorý nanesiete na balzam. To som takisto skúšala. Klasický krémový rúž sa však nanáša dosť zle, keďže balzam je na perách mastný ( ako keby ste mali pomádu) a preto sa rúž nenanáša dobre a keď ho už aj nanesiete tak to veľmi skráti jeho výdrž na perách. Čo sa týka tekutých matných rúžov tak to je už omnoho lepšie. Ja som použila rúž od Sleek-u a aj keď nezaschol úplne do sucha (ako to urobí keď nepoužijem push up balzam), nanášal sa veľmi dobre, jeho výdrž to znížilo len minimálne a takmer vôbec sa neotláčal.

Nakoniec mám pre vás malý trik, ako si tento balzam naniesť tak,  aby ste docielili ešte lepší a väčší push up efekt : 

Balzam si nenanášajte len na pery, ale aj okolo nich (cca 2mm vyššie). Docielite tým to, že sa vám zvýraznia aj okraje/hrany pier a tým budú vaše pery vyzerať ešte plnšie. Po tom ako sa vám pery zväčšia, zotrite prebytočný balzam okolo pier a krásne plné pery máte na svete :)

 Páčil sa ti tento článok? Potešíš ma komentárom alebo odberom aby ti už neunikol žiaden článok ( tlačítko pre odber nájdeš hore nad článkom na čiernej lište) ♥

 Sleduj ma aj na instagrame, kde sa taktiež dozvieš mnoho zaujímavostí a takisto tam nájdeš mnoho fotiek make-up inšpirície. Môj instagram nájdeš TU

Komentáre

Zverejnenie komentára

Najčítanejšie príspevky