Videotutoriál s Gabriella Salvete

Ahoj, som rada, že si znovu tu na mojom blogu a práve pri tomto špeciálnom článku, kde je môj prvý VIDEOTUTORIAL na výrazné jarné líčenie vo fialových farbách !♥

V tomto tutoriále pužívam paletku, na ktorú recenziu nájdte TU.  Najprv som si do ohybu viečka naniesla matný fialový tieň, ďalej som pokračovala vonkajším kútikom kde som si naniesla tmavý fialový tieň. Do stredu viečka som aplikovala ružový tieň, na ktorý som navrstvila ružovo-červený tieň aby som ho zýraznila. Do vnútorného kútika som použila svetlý fialový tieň a celé líčenie som stmavila matným tmavo fialovým až čiernym tieňom a na spodnú linku som použila svetlý fialový tieň...Všetko však môžete vidieť vo videu :)
Páčil sa ti tento článok? Budem rada ak mi necháš komentár alebo ma začneš sledovať na instagrame, ktorý nájdeš TU

Videla si už predchádzajúci článok? Nájdeš ho TU

Komentáre

Najčítanejšie príspevky