TRENDY LÍČENIE S TEPLÝMI FARBAMI

Vítam ťa opäť na mojom blogu. Dnešný článok bude tutoriál, na teraz veľmi obľúbené líčenie v teplých zemitých farbách ako je oranžová, hnedá a žltá.


Toto líčenie patrí k mojím najobľúbenejším a rada ho nosím aj na bežný deň. V tomto líčení sa kladie väčší dôraz na oči takže pery budú v nude farbe, ale poďme na to postupne.


Ako prvú som si naniesla podkladovú bázu od Dermacolu. Táto báza mi veľmi vyhovuje, pretože je to krém a podkladová báza v jednom. Váš make-up udrží dlhšie na mieste v super stave a zároveň  dni keď si make-up nedávate ju môžete použiť len ako klasický krém, ktorý vašu pleť krásne hydratuje. Túto bázu môžete kúpiť v DM drogérii.

Ďalej som pokračovala make-upom, korektorom a púdrom. Ako make-up som použila môj obľúbený Milani Conceal+Perfect v odtieni Light beige(3)ale kedže je na mňa teraz v zime trochu tmavší, zmiešala som ho s Catrice HD Liquid coverage v odtieni Sand beige (030). Tento make-up som zapracovala hubkou a následne som pod oči naniesla známy korektor od Catrice  -Camouflage, ktorý som taktiež zapracovala hubkou. Nakoniec som všetko zafixovala transparentným púdrom od Rimmel-u  Insta FIX&MATTE.



Po dokončení tváre som prešla na obočie a to som si vyplnila tieňmi na obočie od Oriflame, ktoré sú mojimi favoritmi už nejaký ten piatok :) Od kedy som objavila tento produkt, na vykreslenie obočia už nič iné nepoužívam. Toto trio obsahuje 2 tiene a jeden gél na zafixovanie. Najčastejšie používam najtmavší tieň kedže mám tmavé vlasy ale rada siahnem aj po svetlejšom tieni z tejto paletky. Jediná vec, ktorú z tejto paletky nevyužívam je gél, ktorý je pre mňa veľmi tuhý.


A prechádzame k najdôležitejšej časti tohto make-upu a tou sú oči. Hlavnú rolu v tomto líčení budú mať 2  paletky, o ktorých bude ešte osobitný článok odkiaľ ich mám, či stoja za kúpu a celková recenzia. Ako prvý krok som použila podkladovú bázu od S-he, ktorá mi veľmi vyhovuje a taktiež ako podkladová báza pod make-up sa dá kúpiť v DM drogérii.
Ako prechodový tieň som použila dva tiene z tejto paletky (označené srdiečkom).
Ďalej som pokračovala výraznou oranžovou farbou do ohybu viečka a rozmazala som ho do stratena pokiaľ som chcela aby líčenie siahalo. Následne som túto výraznú oranžovú farbu trochu skrotila dvoma odtieňami hnedej. Použiť môžete aj tmavšiu hnedú (prípadne čiernu) ak chcete výraznejšie a dramatickejšie líčenie.
Nakoniec som na zvyšok pohyblivého viečka použila sýto žltú farbu a prepojila ju s ostatnými tieňmi. Na spodné viečko som použila tie iste farby ako na horné ( do vnútorného kútika žltú, do stredu oranžovú a do vonkajšieho kútika hnedú)
V poslednom kroku som naniesla špirálu od  Maybeline The colosal go extreme (žltý obal so zeleno-modrým nápisom), ktorá ale na mojich mihalniciach neurobí vôbec nič. Skúšala som jej dať už viac šancí ale stále to dopadlo rovnako. Vy použite svoju obľúbenú špirálu, ktorá dodá vaším riasam objem alebo môžete nalepiť umelé mihalnice a týmto je líčenie očí ukončené.
Úplne na záver som tvári dodala trochu 3D ro
zmerov s mojou obľúbenou kontúrovacou paletkou, o ktorej článok nájdete TU.
Na pery som naniesla tekutý matný rúž od Sleek-u v prenádhernom nude odtieni Birthday suit.

A tu je už konečný výsledok :

Tak to by bolo všetko k dnešnému líčeniu. Ak sa vám článok páčil zanechajte mi komentár alebo ma môžete sledovať na instagrame, kde taktiež nájdete veľa zaujímavostí :)

Videla si už prechádzajúci príspevok? Nájdeš ho TU :)

Komentáre

Najčítanejšie príspevky