RÚŽE ZA 1,96€ ?! RECENZIA

Ahoj, vítam ťa opäť na blogu TINKA BLOGUJE. Som rada, že si si aj dnes našla čas na môj blog ♥ Dnešný článok bude recenzia na rúže od značky Jordana.

Na tieto rúže som narazila náhodou, keď som si prezerala kozmetiku na stránke www.krasotika.sk. Prvá vec, ktorou ma zaujali bola ich cena, ktorá je len 1,96. Keď som si išla pozrieť aký výber odtieňov majú, ostala som milo prekvapená kedže ich je až 33. Na výber je z mnoho odtieňov ružovej, červenej, ale taktiež aj veľmi obľúbené nude odtiene.  Rúže majú označenie MATTE ale nie všetky sú matné (15 matných, 15 saténových a 3 trblietavé).

Ja som si z tejto ponuky vybrala 3 matné odtiene (Berry, Mystery a Clasic nude) a 1 saténový ( Scarlet red). Rúže som testovala celý týždeň, takže si myslím, že ich teraz môžem bez obáv zhodnotiť. V prvom rade by som chcela podotknúť, že v skutočnosti sú odtiene trošičku odlišné ako na fotkách, ale to môže byť taktiež spôsobené prirodzenou farbou vašich pier. Všetky rúže majú príjemnú konzistenciu a pery nevysušujú. Na perách ich takmer necítite a sú veľmi pohodlné na každodenné nosenie.  Keďže rúže nezaschýnajú tak sa odtláčajú a je dobre pod nich použiť kontúrku, ktorá ich udrží na mieste, aby sa nerozpíjali a taktiež trochu predĺži ich životnosť na perách. Čo sa týka samotnej výdrže tak bez jedenia a pitia na perách (v relatívne neporušenom stave) vydržia cca 3 hodiny.Jedlo a pitie veľmi nezvládajú. Čo je však pri tomto type rúžu dobré,je to že sa po jedle dajú v pohode opraviť  a nijako sa nedrolia. Matné odtiene nie sú naozaj ultra matné, ale stále sa ešte za matné dajú považovať.


Odtieň Mystery je podľa mňa taký tmavší nude ( trošičku do červena) Na perách vyzerá skvelo a hodí sa takmer ku každému make-up look-u. ( Prvý z prava)

Mojim favoritom je odtieň Berry, je to tmavý odtieň, ktorý sa pri iných rúžoch väčšinou nanáša nerovnomerne a fľakatí, ale tento to nerobí z čoho som bola milo prekvapená.

O odtieni Clasic nude napovedá už samotný názov, že je to taká nude klasika s podtónom do ružova.

A nakoniec odtieň Scarlet red, ktorý je veľmi pekný, výrazný a hlavne nie je do oranžova čo mne veľmi vyhovuje.

Obal týchto rúžov, je plastový a myslím si, že aj celkom pevný ale to sa somazrejme lepšie ukáže po dlhšej manipulácií, prekladaní z jednej kabelky do druhej a tak podobne.. Jedinou nevýhodou na týchto rúžoch je to, že si pri ich zatváraní musíte dávať pozor aby ste si rúž nezlomili alebo inak nezničili pretože sa nedajú stiahnuť až úplne dole a špička rúža vám stále ostáva vysunutá.

Moje celkové hodnotenie je veľmi kladné, kedže pomer cena a výkon je skvelý a sú to super rúže na bežné dni, do každej kabelky a na každú príležitosť. Jednoznačne odporúčam. Značka Jordana však nie je zameraná, len na rúže ale aj na iné kozmetické produkty, ktoré sú tak isto za veľmi priaznivé ceny, preto už teraz rozmýšľam čo ďalšie od tejto značky vyskúšam :).




Ak sa ti tento článok páčil môžeš mi zanechať komentár alebo ma sleduj na instagrame, kde sa dozvieš mnoho zaujímavostí. Môj instagram nájdeš TU

Môj predchádzajúci článok nájdeš TU.



Komentáre

Najčítanejšie príspevky